میزگرد معماری برای همه

0 دیدگاه ها

نخستین گپ و گفت ( میزگرد) معماری برای همه ؟! با همکاری شهر کتاب فرشته برگزار میگردد معماران ، مردم و یک دیدگاه مشترک ، این سه کلمه همان نقاط کلیدی ای هستند که میتوانند یک معماری و شهر خوب یا نامطلوب را از دیدگاه برگزارکنندان شکل دهند ، کلماتی که بیش از ۶ دهه بسیاری از چالش ها و گفتمان های این حوزه را به خود اختصاص داده و حاصل نشدن یک دستاورد مشترک فرهنگی در این حیطه نتایج کالبدی امروزی را برای هر شهروند ایرانی پدیده آورده است.
از این رو پروژه رویداد های” معماری برای همه ؟! ” در طرح ” معماری خوب ” و با همکاری شهر کتاب فرشته با موضوع به چالش کشیدن یک معماری خوب ، اینبار از دیدگاه مخاطب و بهره بردار آن ، استارت خورد.
این رویداد ها گپ و گفتی خواهند بود میان مردم و معماران درباره چالش های پیش رو و دیدگاه های مشترک و غیر مشترک که ضمن تبیین مسئله معماری و گفتمانی درباره حصول یک معماری خوب با زبان غیر تخصصی شکل میگیرند.
پس اگر مایل به چالش کشیدن شهر ، معماری و علل شکل گیری شهر نامطلوب امروزی هستید و دوست دارید بعد از ظهر چهارشنبه خود را به گپ و گفت و آگاهی بیشتر در این زمینه اختصاص دهید ، در نخستین جلسه از میز گرد های معماری برای همه !؟ شرکت نمایید .

زمان : چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۸٫۰۰

مکان : شهر کتاب فرشته ؛خیابان شریعتی، نرسیده به پل صدر، پ ۱۶۷۱

واکنش خود را انتخاب کنید!
دیدگاهی بنویسید

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.